Draymond Green 兩次技術犯規沒有被趕出場?

籃球隨筆 於 10/06/2017 發表 收藏文章

NBA總決賽第四場,Draymond Green在第三節與裁判爭議被判技術犯規。起初,所有人以為他被趕出場,因為他在第一節已經有一個技術犯規,但是,球證把第一個技術犯規改成屬於Steve Kerr。


ESPN Doris Burke報導,上半場球證告訴那個技術犯規是Draymond Green,但是當Green錄得第二個技術犯規後,第一次的技術犯規改為Steve Kerr。Mike Breen在休假期間與裁判談話,球證表示Green是個人犯規,技術犯規是Steve Kerr。究竟是球證出現問題還是溝通上不夠充足?

loading


如果喜歡我們的文章,請即分享到︰

標籤: NBA  Draymond Green  

留言


請按此登錄後留言。未成為會員? 立即註冊
  • Jason514 於 10/06/2017 評論 NO. 1

    事實係第二個T比左Kerr 裁判比T冇指明比邊個 技術統計同電視台都計左Green

  • 技安仔 於 10/06/2017 評論 NO. 2

    其實不是第一球吹俾邊個既問題,而係ESPN既人都好清楚聽到第一個T foul係俾Green,之後就冇任何更改既消息收到過,所以當第二下T foul出現時先會認為Green畢業,甚至連直播顯示的即時狀態都係退場,但係呢個時候全世界先知原來第一球係俾Kerr,坐係側邊果幾個人全部都唔知原來第一下係俾Kerr既情況下咁當然好明顯係球證團隊出左事

快捷鍵:←
快捷鍵:→